Frankie Ruiz Lyrics. Lyrics to Aquel Viejo Motel by David Pabon from the Antología: Somos La Salsa album - including song video, artist biography, translations and more!

Palmer Hernandez; Albums. Lyrics to Aquel Viejo Motel by David Pabon from the Es De Verdad album - including song video, artist biography, translations and more! Overview / Lyrics / Photos / Videos / News. Verify your lyrics now! Read about Aquél Viejo Motel by David Pabón and see the artwork, lyrics and similar artists. Lyrics to Aquel Viejo Motel by David Pabon from the Es De Verdad album - including song video, artist biography, translations and more!

Aquel Viejo Motel: 5:06 : Somos La Salsa [1992] Song Duration ; Me Equivoque de Nuevo : Oro Salsero [1995] Song Duration ; Ahora Tengo Ganas: 4:28 : Alma de Hielo: 4:18 : Una Joya Valiosa: 4:45 : Todo Lo Tengo en Tu Cuerpo: 4:39 : Y Nos Amamos: 3:54 : Share your thoughts on the David Pabon Band with the community: Missing lyrics by David Pabon? Salsa y Tropical; Are you this artist?

Top Songs.

02. Aquel Viejo Motel David Pabon by Gentile ... Jerry Rivera -Amores Como El Nuestro with Lyrics by ... (English Subtitled) (HQ) by NicoAk47.

Know any other songs by David Pabon? 03. Si me ves llorar por ti David Pavon. Aquel viejo motel David Pavon. Learn the full song lyrics at MetroLyrics. Add lyrics. 01. Caricias prohibidas David Pavon. Artist authors.

Alberto Barros's Aquel Viejo Motel music video in high definition. lyrics David Pavon. La Rueda Lyrics Tu Con El Lyrics Mi Libertad Lyrics Lo Dudo Lyrics By Albums; By Lyrics + Submit New Song. Watch Queue Queue 5:22. + Add lyrics. Add lyrics. Overview; Contributors; Albums; Lyrics for top songs by David Pavon. 04. Watch the video for Aquel Viejo Motel from David Pabon's Oro Salsero for free, and see the artwork, lyrics and similar artists. Si Me Vez Llorar por Ti David Pavon. Esta salsita sabrosa ejecutada a 3 trombones :-) This video is unavailable.